GospodarkaInformacje

Nowy trend w epoce koronawirusa: „kokoning”. Czy ty też zaszywasz się w kokonie swego domu?

Źródło: Pixaby

Ten trend to efekt kwarantanny z powodu zagrożenia Covid-19. Określa się go kokoningiem (ang. cocooning – zaszywanie się we własnych, komfortowych czterech ścianach, na wzór owadziego kokonu). 

W naszych domach znajduje się obecnie wszystko – biuro, centrum rozrywki, a także miejsce spędzania wakacji. Dlatego staramy się coraz bardziej zwiększyć komfort własnego mieszkania 

W Niemczech niemożliwe okazuje się zamówienie ogrodowego basenu. Najbliższe terminy realizacji to listopad. 

Według danych ekspertów z agencji badawczej GfK ludzie najchętniej wydają teraz pieniądze na rzeczy związane z domem i ogrodem, remontują mieszkania, montują nowe markizy przeciwsłoneczne, drewniane tarasy. 

Kupują chętnie wyposażenie do ogrodu: grille, trampoliny, zjeżdżalnie czy domki dla dzieci. Wielu rezygnuje z urlopu aby spędzić go w domu.

Zwiększone wydatki widać też w branżach elektronicznej. Chętniej kupujemy sprzęt typu telewizory, kina domowe czy komputery. Czyżbyśmy szykowali się na jesienną II falę koronawirusa?

Źródło: forsal.pl