Viki Gabor, ulubienica prezesa TVP Jacka Kurskiego i zwyciężczyni 17. edycji konkursu piosenki Eurowizja Junior, będzie reklamować znane klocki.
W pierwszym etapie działania piosenkarki związane będą z tegoroczną nowością od LEGO – serią DOTS, kreatywną linią przeznaczoną dla twórczych dzieci.
Viki Gabor zdobyła popularność w drugiej edycji programu The Voice of Kids w 2018 roku, docierając do finału. Rok później zwyciężyła w 17. Eurowizji Junior. Młoda gwiazda wydała 5 singli. Wszystkie znajdą się na jej debiutanckiej płycie, która premierę będzie mieć już 4 września.
DOTS by LEGO, to seria składającą się z bransoletek oraz akcesoriów do wystroju wnętrz, takich jak ramki na zdjęcia czy stojaki na biżuterię. W ramach kampanii „Back to School” LEGO będzie wkrótce promować elementy wystroju wnętrz.
Źródło: udziewczyn.pl